dimarts, 12 de juliol del 2011

Incompetència i desídia de la justícia

La metgessa Sra. Bruni resta empresonada des de fa tres mesos per una denúncia del seu ex marit i per la demanda d'extradició de les autoritats alemanyes. 
La filla menor d'edat que va ser allotjada a la Gavernera, aquest diumenge ha desaparegut amb el seu pare que aprofitant una visita no la va retornar al centre de menors.

Les autoritats, com podeu veure en el video d'ATV, expliquen que no s'havien previst mesures de vigilància o protecció!.
Vaja, que la mare que treballava al centre hospital-lari amb residència oficial i que no s'amagava, i pot ser fins i tot va "visitar" algun que altre funcionari amb problemes, l'HONORABLE batlle ordena el seu ingrès a la Comella i quant el pare demana visitar a la seva filla ningu es mou. 

Andorra ha quedat, altre vegada ben retratada.

És una vergonya com funciona la justícia la nostre país. Persones "pressumptes" i que a més no han estat jutjades estan empresonades o amb arrest domiciliari per la cara "bonita" de uns prepotents jugant com en les pel-licules americanes.
Menys mal que la pena de mort ja va ser abolida.


Esperem que l'HONORABLE batle excarcer-i a la Dra. i que la filla sigui ben aviat retornada  a la seva mare.


Vull viure amb la meva mare

Luna Tinnemann has declared in front of the judge "I wish to live with my mum, I am happy with her, Iam afraid of my father!" Guatemala juvenile Court has issued the order


Luna hat Ihre Vater wieder

Fast auf den Tag genau fünf Jahre nach der Entführung von Luna hat sie in Andorra ihren Vater wieder getroffen. Er ist augenblicklich bei Luna um gemeinsam mit den andorranischen Behörden sicherzustellen, damit Luna endlich heile heimkehren kann.


13 -01- 2010
 Luna Tinnemann ha dichiarato ai giudici” Voglio vivere con mia madre , sono Felice con lei! Ho gia vissuto con mio padre e non mi e’ piaciuto!”
 La madre commenta” Come medico e come madre sono preoccupata delle possibili sequele psicologiche di mia figlia, visto che entrambre siamo state esposte aviolazione dei diritti umani!
Come Neurospichiatra Infantile , ho sempre difeso i dirriti dei bambini , pertanto continuero’ a protegger mia figlia da qualsiasi forma di abuso e  a lottare per il Suo   e il Mio Diritto piu importante ;  Vivere in un clima di serenita’ e amore dove siano rispettati i  legami affettivi piu sacri!”
Questo blog viene creato con l’unico proposito di replicare alla valanga di informazioni apparse sul caso, molte delle quali infondate e diffamatorie.
Luna non e’ mai scomparsa e vive felicemente con sua madre, la Dott.ssa Rosamaria Bruni, secondo ordine della giustizia del Guatemala, emesso nel febbraio 2008, a seguito delle dichiarazioni della bambina, ascoltata piu volte dai vari magistrati, alla presenza di una psicologa.


I avui   la HONORATBLE  batlle encara no ha respost a la demanda de posada en llibertat de la Dra. Bruni feta per el seu advocat Sr. Badia.

15 comentaris:

  1. Competències demanades als funcionaris de policia ...

    http://www.interpol.int/Public/ICPO/Recruitment/FundamentalCompetencies.asp

    ResponElimina
  2. http://www.govern.ad/

    Actualitat

    Ordre de recerca internacional per una menor que no és retornada al centre d’acolliment
    Ordre de recerca internacional per una menor que no és retornada al centre d’acolliment

    El servei de policia ha dictat una ordre de recerca a través d'interpol per localitzar una menor custodiada pel centre d'acolliment d'infants (CAI) la Gavernera i que diumenge, després de sortir amb el seu pare, no va ser retornada al centre. Així ho han informat en una roda de premsa extraordinària el ministre de Justícia i Interior, Marc Vila, la ministra de Salut i Benestar, Cristina Rodríguez, el director de Salut i Benestar, Josep Maria Casals, i el director adjunt de la Policia, Frederic Gutierrez

    ResponElimina
  3. La Dra. Bruni continua empresonada i la batlle continua sense escoltar la demanda de l'advocat. Quants dies més haurà d'estar ala Comella?. deu meu quina justícia que tenim.

    ResponElimina
  4. HONORATBLE batlle treu ja a la Dra. de la Comella!

    ResponElimina
  5. Proposo tancar la batlle i la fiscal i deixar sortir la Dra.

    ResponElimina
  6. Corrupció policial, incompetència judicial i arrest/segrest domiciliari:

    http://pascualcasabosch.blogspot.com

    ResponElimina
  7. Ahir dia 15 de Juliol desprès de 3 mesos a la presò van alliberal, condicionalment, a la dra. Bruni. Ara resta a l'espera a la resol-ució sobre la demanda d'extradició feta per els Nazis.

    ResponElimina
  8. Admiro tu corage!Pq a Andorra a molt de po de parlar!
    Pero me encantaria,que parlaras dels nenes que estan en el cai,tenin familia,como avis,padris,etc.
    E pq la situacio economica es mala,se los raptan als pares,diuen que els nenes no estavan bien atesos.Se amas la justicia denuncia el q estan fen,amb moltes nenes que estan al cai,pq axi lo ha decid,no se quien de derecho!
    Gracias
    Yo tinc po daquesta gent!Estic pasant el" infierno" en Andorra!

    ResponElimina
  9. País de pandereta per culpa de la corrupció.

    ResponElimina
  10. 1/3

    15/07/2011
    "Corrupció policial, incompetència judicial i arrest/segrest domiciliari" Escrit Blog: Tomàs Pascual Casabosch 15/7/2011
    Continuo sent víctima de mentides, falses denúncies i manipulacions de l’agent corrupte de policia Joan Sala Barrachina. De res van servir les constàncies policials i denúncies que vaig efectuar, ni tan sols dels sms que rebia al meu mòbil des d’una targeta anònima insultant a la meva família, esmentant amb menyspreu el meu petit fill, amenaçant-me i desitjant la mort a la meva mare malalta, faltant el respecte a persones deficients mentals i, la Batllia va arxivar traient una llei de la màniga “per protegir l’anonimat”, sense investigar qui podia ser l’autor del mateix. És evident qui era el culpable i els hi vaig aportar una prova però no els hi va interessar rastrejar l’ordinador del Servei de Policia que és des de on provenia informació que els hi hagués demostrat tota la meva versió. Tots no som iguals davant la justícia andorrana! En aquest país s’actua majoritàriament segons qui és la persona.

    Jo dic la veritat, uns policies corruptes que ja diré els seus noms en un altre escrit van inventar que jo en una declaració havia amenaçat de mort al policia corrupte en qüestió. Si fos cert no m’haguessin deixat sortir de l’edifici policial per detenir-me varies hores després. No els castiguen per aquest greu i fals testimoniatge, i per protegir-los a tots em volen processar per injúries als agents de l’autoritat amb el beneplàcit d’una sectària direcció policial que només vol protegir-lo per ells salvar la imatge pública i els càrrecs de suculenta nòmina exagerada.

    El policia corrupte aprofita el seu coneixement de les lleis, enganya als professionals de malalties mentals manifestant que té lesions psíquiques per culpa meva i d’aquesta forma pretén que m’ingressin a la presó.

    El seu advocat, en Josep Antoni Silvestre Canóvas no té cap mena de secret professional i a causa d’un tema personal amb mi, distorsiona i barreja conceptes als Tribunals amb discursos falsos i acusacions incertes fora de lloc. Filtra informació a la premsa amb moltes mentides, ja que gràcies a tenir familiars i clients al Servei de Policia, té accés a arxius confidencials. Concretament dóna les informacions al periodista del Diari d’Andorra, Antoni Solanelles Mollar, conegut pels seus diversos complexos i que va tenir la desgràcia que un germà seu es va suïcidar, i amb motiu de les seves múltiples mentides periodístiques, revelació pública de secrets de sumaris judicials i distorsionats a les publicacions i amb variacions de diferents realitats socials va ser sotmès per part d’una honorable Batlle que la torno a felicitar per tal bon encert a “escoltes telefòniques”, juntament amb el seu company Ricard Poy Hervas, conegut per tots els locals d’oci nocturns pel seu afany d’anar darrera les noies jovenetes amb menys edat que la seva pròpia filla adolescent.

    El fiscal Alfons Alberca Sanvicens sembla que està obsessionat en contra meva i ha arribat al punt d’assistir somrient de públic en un judici. Es comenta que dóna instruccions a d’altres fiscals per fer-me patir. Només s’han d’analitzar les múltiples interpretacions falses de les quals m’acusen sense cap mena de prova i de com no actuen contra la corrupció més que evident.

    La meva angoixa al veure que algunes autoritats protegien al policia corrupte en qüestió i tot anava en contra meva ja que sempre dic amb passió la veritat, va fer que jo declarés al Servei de Policia que havia contractat uns sicaris per cremar-li una casa a Espanya. Jo no he fet mai cap mal a ningú i vaig ser sotmès a tractament psicològic.

    El policia corrupte apareix sempre pel meu costat, companys seus li diuen on estic per ajudar-lo a

    ResponElimina
  11. Tomàs Pascual Casabosch26 de juliol del 2011, a les 17:44

    Agressió policial per portar a la meva mare al metge

    Aquest matí la meva mare em diu plorant que te una sensació estranya al estomac insuportable.
    Truco a la Policia, demano per un Cap i li explico que vaig a portar-la al metge que ha dit que vagi immediatament al Dr. Xavier Crespo, i jo no puc esperar a que la Batllia m'autoritzi. Era un tema humanitari i de la meva mare. I no la deixaré tirada per culpa del injust i corrupte arrest domiciliari
    Encara no havia fet 100 metres i m'apareix la Policia, i se m'encara un agent en concret cridant que torni cap a casa, li dic porto a la mare al metge i em diu que no. Em crida més i toca amb la mà de forma violenta al meu pit i m’empunya una mica, jo em defenso i l'empunyo a ell i quasi cau per terra, llavors perdo els nervis i l'insulto.
    La meva mare dona la volta i se'n va cap a casa, jo vaig amb ella i la Policia es cola al ascensor i em diu davant la meva mare cridant "ara quan estiguem sols d’aquí unes hores et baixarem els fums i em tornes a dir fill de puta corruptes".
    La meva mare marxa sola al metge, els hi foto la porta als nassos i comencen a tocar el timbre i fotre cops de puny a la porta com si estiguessin bojos.
    Quan arriba el meu pare li diuen que si no estic d'acord amb la justícia d'Andorra trinxi el meu passaport i foti el camp a Espanya.
    Li dic que quan es tregui l'uniforme a veure si em diu lo mateix, i em diu que quedem en un tatami per pegar-nos quan jo vulgui a soles i em fa el gest de la botifarra varies vegades.
    I més i més.. vaja Policia que tenim..
    Després han fet guàrdia a la porta i han rebut ordres de marxar.
    Us ho explico per si a cas em pugen a la Comella, deuen estar muntant com de costum la pel•lícula a la seva manera.

    ResponElimina
  12. Corruptes vividors fills de ...

    ResponElimina
  13. Com es diu el cabró que t´ha dit que baixarien els fums. Digues qui és aquest fill de...

    ResponElimina
  14. Bones, el Blog del Pascual treu fum:

    http://pascualcasabosch.blogspot.com

    ResponElimina
  15. la dra. bruni està en llibertat. Us recomano actualitzar el bloc

    ResponElimina