dimarts, 31 d’agost del 2010

Els bancs andorrans

s"L’excàrrec va relatar que el compte bloquejat estava a nom de l’empresa Universal Coast Inc., una societat off shore inscrita a Panamà. La companyia es va crear l’any 2007 amb un capital social de deu mil dòlars. La societat, segons les explicacions de Puerta, va néixer després d’una trobada a Caracas amb representants d’una sucursal del banc del Principat. La idea era “portar els dòlars a Panamà” i posteriorment transferir-los a un compte a Andorra.
...
L’excomissari se sent “enga­nyat” pel banc i considera que l’entitat “tenia irregularitats”. El passat 7 de juny, segons el relat de Puerta, va viatjar fins al Principat per demanar explicacions i demanar la devolusió dels seus diners. “Quan vaig arribar al banc amb la meva segona esposa vaig preguntar per l’assessor de negocis que l’oficina gestora de Caracas m’havia dit que era de confiança i li vaig explicar que havien de respondre pels meus diners, però em van contestar que l’afer era un tema de la jutgessa”, segons assenyala l’exalt càrrec antidroga.
...
L’exfuncionari va sortir de l’oficina bancària i va dirigir-se per parlar amb la batlle Maria Àngels Moreno. Quan va passar la porta “la policia em va detenir, no em van deixar ni parlar-hi, em van dir que tenien una investigació oberta i em van tenir tancat dotze dies”. Va afegir que després van detenir, per un dia, el gestor de l’entitat. “Em van posar un advocat d’ofici i em van deixar en llibertat sense fiança”, finalitza.


EL CAPITAL SEGUEIX DONANT INTERESSOS

Norman Puerta va indicar en l’entrevista amb el mitjà centreamericà que el 15 d’agost ha viatjat a Panamà per conèixer la situació de l’empresa des d’on es feien les transaccions i estudiar la possibilitat de denunciar a l’entitat bancària. "

* I el nom del banc no es publica?.

http://www.diariandorra.ad/index.php?option=com_k2&view=item&id=6299&Itemid=380

1 comentari:

  1. Si t'en enxampen en un control radar publicaran el teu nom però per una xorissada de un banc vols que publiquin el nom?.
    EWls diners són els diners.

    ResponElimina